12.10.2021

Online diskusia: Keď sa neziskovky spoja s influencermi

Pre občianske organizácie je niekedy veľmi ťažké zviditeľniť svoju prácu a dostať sa do povedomia verejnosti. Často im chýbajú potrebné zdroje, kapacity či know-how na veľkú marketingovú kampaň. Mnohé organizácie sa preto snažia spojiť so známymi tvárami z obrazoviek či sociálnych sietí, aby im pomohli.

Ak sa aj vaša organizácia borí s otázkou, akým spôsobom osloviť známeho influencera alebo influencerku a čo čakať od vzájomnej spolupráce, sledujte našu online diskusiu.

Dátum a čas diskusie:

21. október 13:30 – 15:00

Miesto:

ZOOM (link na registráciu nájdete nižšie)

Podujatím vás prevedie známy moderátor Roman Juraško, ktorého môžete poznať napríklad z Telerána či iných programov TV Markíza.

Hosťami našej diskusie budú:

Daniel Feranec (influencer Čoje)

Daniel sa preslávil ako influencer a foodbloger Čoje, ktorý sa od roku 2015 na Instagrame a Facebooku venuje bratislavskej, ale i slovenskej gastro scéne. Od roku 2020 stojí tiež za podcastom Podgast. Čoje najprv vystupoval anonymne, no neskôr ukázal aj svoju tvár a prezradil, že sa pohybuje vo svete marketingu. Pôsobil v reklamných agentúrach Jandl či Socialists. V minulosti podporil ako známa osobnosť mnohé dobré projekty. Okrem #GivingTuesday sa zapojil do kampane združenia Mareena s názvom Cudzincov máme plné zuby, upozorňuje aj na aktivity občianskeho združenia Bystriny a mnohých iných.

Frederika Halászová (Seesame, Človek v ohrození)

Isto si pamätáte na originálnu kampaň Človeka v ohrození Daruj kozu. Išlo o vianočnú kampaň, počas ktorej oslovila koza Božka viac ako 20 osobností, vyspovedal ju rozhlasový moderátor a dostala sa na návštevu dokonca aj do prezidentského paláca. Práve o tejto kampani a zapojených osobnostiach nám viac prezradí komunikačná špecialistka Frederika, ktorá aktuálne pracuje ako senior manažérka v Social Impact tíme v PR agentúre Seesame. Frederika predtým viedla komunikáciu a fundraising v neziskovej organizácii Človek v ohrození, no pôsobila aj ako novinárka v týždenníku .týždeň či tútorka a konzultantka.

Zuzana Schaleková (Nadácia Pontis)

Zuzana je senior PR manažérka Nadácie Pontis. Na podujatí vám porozpráva o tom, ako vznikala minuloročná kampaň na #GivingTuesday, ako sa nám podarilo dať dokopy 22 influencerov, herečiek a komikov a aké prekážky, či už išlo o obmedzené kapacity, budget alebo čas, sme pri realizácii kampane prekonali.

Diskusia úspešne prebehla a môžete si pozrieť záznam, kde sa dozviete ako vidia spoluprácu nezisku a ifluencerov naši hostia, poradia ako influencerov osloviť, ale aj čomu sa vyvarovať.




Novinky

Nezmeškajte už žiadne tipy a triky a dostávajte novinky zo sveta darovania!
Newsletter posielame raz, maximálne dvakrát mesačne.

Prihlásiť sa
close.svg