PRE FIRMY

Do #GivingTuesday sa zapájajú tisícky spoločností na celom svete – živnostníci, rodinné firmy aj celosvetové korporácie. #GivingTuesday je dňom, kedy sa môžete postarať o vaše okolie, prezentovať vaše hodnoty, ukázať, že nie ste ľahostajní voči potrebám iných a podporiť tak pocit spolupatričnosti medzi zamestnancami. Zapojiť sa môže ktokoľvek, komu šírenie dobra leží na srdci.

AKO ZAČAŤ?

Po prvý raz sa môžete do globálneho hnutia #GivingTuesday zapojiť aj na Slovensku. Inšpirujte sa úspešnými príkladmi zo zahraničia, vytvorte si vlastnú aktivitu alebo využite možnosť prepojiť sa s organizáciou cez Nadáciu Pontis. Na tejto stránke nájdete niekoľko tipov, kde je pomoc potrebná. Pozrite sa, ako už pomáhajú firmy na Slovensku.

PREČO SA ZAPOJIŤ?

1
Stanete sa súčasťou globálneho hnutia – pridajte sa k tisíckam firiem po celom svete
2
Ukážete hodnoty zodpovedného podnikania v praxi#GivingTuesday vám pomôže ukázať hodnoty vašej spoločnosti zákazníkom aj verejnosti. Zapájajú sa milióny ľudí
3
Ukážete zamestnancom, že nebyť ľahostajný je dôležité – povzbudíte vašich zamestnancov k tomu, aby si viac všímali svoje okolie a tým prispejete k pozitívnej firemnej kultúre
4
Vytvoríte pekné príbehy – skúsenosti z iných krajín ukazujú, že o #GivingTuesday je veľký záujem médií. Počas tohto dňa vzniká množstvo pekných príbehov, ktoré môžu vzniknúť aj vďaka vám
5
Funguje to – odporúča až 93 % firiem, ktoré si #GivingTuesday už vyskúšali

Už viete ako sa zapojíte?
Spravme to oficiálne!

Zaregistrujte svoju organizáciu na #GivingTuesday

TIPY AKO NA TO

  • Vzbuďte vo vašej firme nadšenie pre #GivingTuesday – napríklad cez úspešné príklady zo sveta
  • Spravte z #GivingTuesday dôležitú súčasť vášho CSR – využite priestor na komunikáciu firemných cieľov a záväzkov voči vášmu okoliu
  • Zapojte zamestnancov
  • Nájdite ideálny spôsob ako sa zapojiť:
    • Zdvojnásobne príspevky vašich zákazníkov / zamestnancov, ktorí sa zapojili do #GivingTuesday v prospech vybranej organizácie
    • Venujte percento z vášho predaja v tento deň na dobročinný účel
    • Vytvorte vlastný brandovaný #GivingTuesday produkt a výťažok venujte na pomoc druhým
    • Darujte produkt samotný – napríklad školské potreby pre ľudí v núdzi
    • Spojte sa s neziskovou organizáciou a zorganizujte pre nich zbierku. Nadácia Pontis vám pre tento účel môže pomôcť s verejnou zbierkou a darovacím widgetom
    • Pomôžte šíriť posolstvo #GivingTuesday ďalej – využite sociálne siete, označte svoju prevádzku, firemné priestory, firemné autá alebo bankomaty. Zdieľajte príbehy cez sociálne siete
    • Zorganizujte dobročinnú akciu vo vestibule svojej firmy
    • Umožnite svojim zamestnancom stráviť tento deň dobrovoľníckou prácou
    • Propagujte dobré nakupovanie – inšpirujte svojich zamestnancov alebo kolegov, aby vianočné darčeky nakupovali v charitatívnom obchode (napríklad Dobrý obchod na Sashe.sk) alebo zorganizujte vlastný charitatívny bazár
    • Darujte služby alebo svoje know how – môžete si napríklad pozvať vybranú neziskovku k sebe do firmy a pomôcť im odborným poradentstvom
Potrebujete pomoc? Kontaktujte nás

NA STIAHNUTIE

Všetky grafické podklady nájdete na samostatnej podstránke.

close.svg

ÚSPEŠNÉ PRÍKLADY ZO ZAHRANIČIA

Zmrzlináreň Jenni´s
Zmrzlináreň Jenni´s spustila spolu s Columbus Foundation kampaň „Give Kindness, Get Ice Cream“ (daruj láskavosť, dostaň zmrzlinu), ktorá ponúkla malú zmrzlinu zadarmo každému, kto daroval aspoň 20 USD niektorej z neziskoviek na stránke nadácie.
Coffee Coffee
V nákupnom centre pripravili Coffee Coffee kampaň „darovací strom.“ Každý zákazník mohol kúpiť kávu, koláč alebo jednoducho pozvať ďalšiu osobu v rade. Tieto nákupy sa spísali na lístky, ktoré si mohol uplatniť ktokoľvek, kto spĺňal popis, ako napríklad „veľká káva pre niekoho, kto stratil milovanú osobu“ alebo „koláč pre budúcu mamičku.“
Ustyme
Ustyme odštartoval najväčšiu darovaciu kampaň kníh v histórii - darovali miliardu klasických kníh rôznym rodinám. Podporili tak organizáciu Reading Is Fundamental (Čítanie je základ). Každá rodina dostala prístup k 50 e-knihám vrátane klasických rozprávok pre deti.
HSBC
HSBC pomohli šíriť posolstvo #GivingTuesday tak, že umiestnili logo #GivingTuesday na všetky bankomaty v krajine. Povzbudzovali svojich klientov k tomu, aby sa pridali k hnutiu.
KMART
KMART sa spojil s detskou nemocnicou a vytvorili spolu „Giving Hat“ (darovaciu čiapku). Čiapka sa predávala exkluzívne v obchodoch a e-shopoch KMART-u za 5 USD s cieľom zvýšiť povedomie o boji s rakovinou detí. Dolár z každého nákupu darovali nemocnici.
Dick´s sporting goods
Dick´s sporting goods darovali 100 basketbalových obručí rôznym komunitám. Kampaň odštartovali podujatím na Clevelandskej škole, kde Kevin Love (hráč za Cleveland Cavaliers) nainštaloval prvú obruč.
Chalso
Klenotníctvo Chalso v rámci #GivingTuesday namiesto výpredajov darovalo 10% z novembrových príjmov nadácii Clyde Cash for Kids, ktorá pomáha deťom v núdzi. Okrem toho šírili informácie o #GivingTuesday a tiež o nadácii Clyde Cash for Kids na Twitteri a ostatných sociálnych médiách.
toysrus.png
Obchod s hračkami Toys “R” Us sa spojil s nadáciou Marine Toys for Tots s cieľom priniesť radosť menej šťastným deťom žijúcim v ťažších životných podmienkach. Do tejto iniciatívy zapojili aj známu športovú legendu, aby motivovali čo najviac zákazníkov šíriť povedomie o #GivingTuesday – za každé zdieľanie venovali nadácií jednu hračku.
Naspäť na stránku
Zatvoriť okno

STAŤ SA PODPOROVATEĽOM

    NÁZOV FIRMY *

    MENO KONTAKTNEJ OSOBY *

    MESTO *

    E-MAIL KONTAKTNEJ OSOBY *

    LOGO ALEBO OBRÁZOK *

    TEL. ČÍSLO KONTAKTNEJ OSOBY *

    WEBOVÁ STRÁNKA VAŠEJ FIRMY *

    POPÍŠTE ČO PLÁNUJETE ORGANIZOVAŤ NA #GIVINGTUESDAY *

    Váš text bude uverejnený na tomto webe.
    0 znakov z 10000

    AKO STE SA O #GIVINGTUESDAY DOZVEDELI?

    close.svg