7.10.2018

VIAC DÔVODOV NA ÚSMEV

CURAPROX vyčaril úsmev na perách 3 rôznym neziskovým organizáciám i svojim zamestnancom.

Spoločnosť CURAPROX sa pridala k mnohým firmám zo Slovenska i celého sveta, ktorým osud iných nie je ľahostajný. Po malom prieskume na stránke #GivingTuesday o možnostiach, ako sa do iniciatívy zapojiť, sa zamestnanci CURAPROX rozhodli pomôcť viac než jednej organizácii.


Radosť ide cez žalúdok

Prvá vlna pomoci smerovala organizácii Depaul Slovensko, ktorá pomáha ľuďom bez domova. Ľudia bez domova patria do zraniteľnej skupiny, ktorá obzvlášť v chladnom vianočnom období potrebuje našu pozornosť a pomoc. Tím zamestnancov sa rozhodol vyčariť týmto ľuďom úsmev na tvári. Organizácii Depaul darovali finančný príspevok a materiálny dar príznačný pre CURAPROX – sto zubných kefiek. Zamestnanci navyše prispeli aj vlastným časom a kuchárskym umením. Počas dvoch dní sa stretli v priestoroch nocľahárne Depaul a navarili večeru pre ľudí bez domova.

Depaul si pomocnú ruku od firmy a jej zamestnancov pochvaľoval. Kapustnica a guláš zožali veľký úspech a zamestnanci mali navyše možnosť stráviť čas so svojimi kolegami a vychutnať si dobrý pocit z pomoci ľuďom v núdzi. Navyše, takouto pomocou posilnili komunitného ducha vo svojom tíme. #GivingTuesday tak aj v tomto prípade potvrdil, že byť štedrým sa oplatí.

Inšpirácia od fanúšikov na Facebooku

Do dňa darovania #GivingTuesday boli zapojení aj fanúšikovia Facebook stránky CURAPROX. Na fanúšikov sa obrátili s výzvou, aby nominovali organizáciu, ktorá by si zaslúžila pomoc. Týmto spôsobom firma nielen rozšírila medzi fanúšikov dobré správy o svojich dobročinných aktivitách, ale podporila aj ich angažovanosť a záujem o pomoc druhým. Ľudia mohli svoje odporúčania jednoducho vložiť do komentárov pod príspevkom.

CURAPROX nakoniec spomedzi odporúčaní vybral a podporil Spoločnosť na pomoc osobám s autizmom a Asociáciu pomoci postihnutým APPA. „Veríme, že takto sme našu pozornosť, energiu a materiálnu podporu rozdistribuovali rovnomerne a podporili sme skupiny ľudí, ktorí viac dôvodov na úsmev skutočne potrebujú,“ povedala Eva Kimličková, marketingová manažérka CURAPROX.

Nasledujte príklad spoločnosti CURAPROX a zistite viac o bohatých možnostiach zapojenia sa do #GivingTuesday tu alebo si prečítajte ďalšie úspešné príbehy z minulého ročníka.

close.svg