Henkel Slovensko sa opäť pripája k zbierke #GivingTuesday.
V rámci kampane „Urobme krajšie Vianoce seniorom“ pripraví spoločnosť prostredníctvom materiálnej zbierky produktov osobnej hygieny viac ako 500 balíčkov pre seniorov v vybraných zariadeniach.
Zamestnanci môžu prispieť materiálne – darovaním produktov osobnej hygieny, finančne prispením na dokúpenie potrebného počtu chýbajúcich produktov – alebo sa zapojiť symbolicky darovaním krvi, ako prejav solidarity a spolupatričnosti.
Zbierka potrvá do 5. decembra, po jej ukončení budú zamestnanci Henkel Slovensko spoločne balíčkovať vyzbierané produkty, baliť ich do plátených vreciek vyrobených v chránenej dielni a následne ich rozdávať osamelým seniorom pod vianočný stromček.
Zamestnanci Henkel Slovensko počas mesiacov dobrovoľníctva venovali viac než 1 600 hodin dobrovoľníckej pomoci pre deti, seniorov, prírodu a komunitu – v rámci 16 aktivít a za účasti 381 zamestnancov.
Prostredníctvom interného grantu globálneho programu Make an Impact on Tomorrow (MIT) podporili dva dobrovoľnícke projekty sumou 5 000 eur, pričom projekty majú silný lokálny dopad – obnova kultúrnej pamiatky hrad Biely kameň a podpora nákupu kostýmov pre detský folklórny súbor Lastovička, ktorý prepája generácie a buduje komunitu.
Cez Nadáciu Henkel Slovensko sme vyčlenili 62 000 eur na podporu projektov pre seniorov – zapojilo sa viac než 6 300 seniorov a viac ako 450 dobrovoľníkov. Zároveň sme ocenili 5 projektov Cenou inovatívnosti.
Pri sťahovaní nášho sídla sme rozdali 524 kusov nábytku a rastlín rodinám v núdzi, školám a zariadeniam pre seniorov – ukážka spojenia environmentálneho a sociálneho rozmeru CSR.
Podpora inklúzie na pracovisku – Henkel Slovensko získala ocenenie za inkluzívne zamestnávanie, spoluprácu s Profesia Lab a aktívnu snahu o rovnosť príležitostí.
Značky Perwoll a Loctite dlhodobo podporujú udržateľnú módu
Loctite na Slovensku realizuje kampaň, ktorá motivuje k opravovaniu a opätovnému využívaniu existujúcich vecí – vrátane oblečenia a textilu – namiesto ich nahrádzania novými. Projekt „Loctite Fashion Challenge“ je príkladom prepojenia značky s témou udržateľnej módy a tvorivého prístupu k druhotnému využitiu materiálov.
Značka Perwoll vo svojich kampaniach dlhodobo propaguje princípy udržateľnej módy. Zdôrazňuje starostlivosť o oblečenie, ktorá predlžuje jeho životnosť, a podporuje second-handové nakupovanie ako spôsob, ako znížiť nadmernú spotrebu. Týmto prístupom sa Perwoll aktívne angažuje aj v regióne strednej Európy vrátane Slovenska, ako súčasť medzinárodnej iniciatívy na podporu zodpovednej módy.