Slováci sa s myšlienkou šírenia dobra a nezištnej pomoci spriatelili veľmi rýchlo. Druhý ročník #GivingTuesday zaplavil Slovensko. Pokračovanie.
Do najväčšieho filantropického sviatku sa zapája viac ako 150 krajín sveta Pokračovanie.
KASPIAN pri prípravách na #GivingTuesday stavil na plánovanie kampane v dostatočnom predstihu a intenzívnu komunikáciu. Stačilo to na úspešnú kampaň? Pokračovanie.
V roku 2017 sme prostredníctvom kampane GivingTuesday hľadali tie pravé ruky aj my v Mareene. Pokračovanie.
#GivingTuesday v ADRA dopadol na výbornú. Množstvo darcov oslovila organizácia originálnou kampaňou v hlavnej úlohe s eko taškou, ktorej bolo ťažké odolať. Pokračovanie.
Uliťáci originálnym spôsobom využili #GivingTuesday, aby získali podporu pre vlastnú značku oblečenia. Čo ich však najviac potešilo neboli vyzbierané financie. Najväčšiu radosť im prinieslo niečo celkom iné. Pokračovanie.